logo

Select Sidearea

Populate the sidearea with useful widgets. It’s simple to add images, categories, latest post, social media icon links, tag clouds, and more.
hello@youremail.com
+1234567890

Chestionar satisfactie client

Clinica oftalmologica OPHTAMAX > Chestionar satisfactie client

Stimată pacientă/Stimat pacient,

În vederea aprecierii şi a creşterii calităţii îngrijirilor, şi a serviciilor medicale în general, pe care le-aţi primit în SPITALUL OPHTA MAX, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos. Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dumneavoastră. În situaţia pacienţilor copii sau a pacienţilor persoane fără discernământ, temporar sau constant, invităm să răspundă la chestionar aparţinătorul acestuia.

Acest chestionar se poate depune în cutia special amenajată colectării de chestionare, sau se poate preda după completare direct la Receptia spitalului.

Informaţia obţinută nu va fi asociată cu numele dvs., nu există răspunsuri corecte sau incorecte.

Acest chestionar este anonim şi confidenţial !

A. Date demografice:

Sex:

Mediu de rezidenta:

Varsta:

Studii:

Nivel venit:

B. Profesia/ocupatia

1. Care este afectiunea oftalmologica de care suferiti:

nu stiu

2. Cat timp a trecut de cand ati intrat in spital si pana ati ajuns preluat de asistenta medicala in vederea pregatirii preoperatorii:

3. Sunteti multumit fata de respectarea programarii serviciilor medicale ?

4. La internare aţi fost însoţit de:

5. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru curatenie:

6. Atitudinea personalului:

7. Respectarea drepturilor pacientului este un obiectiv al întregului spital?

8. Ati fost informat, pe intelesul dumneavoastra, despre boala, tratament, risc operator, prognostic ?

9. Cum apreciaţi calitatea serviciilor medicale acordate de:

9.1 Medic:

9.2 Asistente medicale:

9.3 Infirmiere:

10. Calitatea ingrijirilor primite o consideraţi:

11. Calitatea informaţiilor primite o consideraţi:

12. Cum apreciaţi atitudinea personalului medical în timpul deplasărilor în interiorul spitalului:

12.1. Cum apreciaţi asigurarea suportului medical în timpul transportului prin spital:

13. Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să administrati medicatia?

13.1. Medicamentele administrate în spital pe durata internării:

13.2. În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost procedura?

14. Impresia dumneavoastră generală este :

15. Ati recomanda serviciile oferite de spitalul nostru si altor persoane ?

Observaţii şi sugestii cu privire la aspectele pozitive şi/sau negative ale serviciilor medicale primite în timpul spitalizării.

Vă aşteptăm aici comentariile Dumneavoastră, propunerile de imbunătăţire pe care le consideraţi necesare pe viitor:

Vă mulţumim pentru colaborare!


Politica de confidentialitate!

Site-ul nostru foloseste cookie-uri pentru optimizarea continutului si imbunatatirea performantei platformei. Continuarea navigarii constituie acceptul dumneavoastra ca pagina noastra web sa poata seta fisiere de tip cookie in browserul dumneavoastra. Pentru informatii suplimentare, setari si retragerea acceptului, va rugam sa accesati pagina Politica Cookies.